Marketing régiók Magyarországon

Addthis Facebook Twitter Google+ LinkedIn Blogger

Magyarország turisztikai és idegenforgalmi marketing régióinak ismertetése

Magyarország turisztikai és idegenforgalmi marketing régiói térképen Az idegenforgalmi régiók tipikus példái az adminisztratív céllal létrehozott területi egységeknek, szempontunkból azért bírnak különös jelentőséggel, mert marketing szerepük kiemelkedő térségük turizmusában. 2004 előtt az egyes idegenforgalmi régiók az Regionális Marketing Igazgatóságaik révén saját regionális marketingtevékenységet folytattak. Ettől az évtől kezdve azonban a Magyar Turizmus Rt. döntése értelmében részben a belföldi, és főként a külföldi turisták felé irányuló promóciójában 5 turisztikai régió reklámozása folyik. Az 5 „promóciós régió” Budapest és környéke, a Balaton, a 3 idegenforgalmi régióból álló Dunántúl, Észak-Magyarország, valamint az Alföld és Tisza-tó. Utóbbi hármat a nemzetközi piacon más néven hirdetik, tudatosan építve az országról élő pozitív sztereotípiákra, történelmi ismeretekre: Pannónia, Eger és Tokaj-hegyvidék, illetve Puszta – Tisza-tó.
forrás: pte

Magyarország turisztikai és idegenforgalmi marketing régióinak listája


Magyarország térképes nézete


Válassz az AKCIÓS szálláshelyek közül!